And the winner is ...

Szanowni Uczestnicy Konkursu,

Trochę spóźniona, spieszę się ogłosić wyniki.
Było mi bardzo miło, że w moim pierwszym konkursie wzięło udział aż 14 osób.
Anegdotki pojawiały się w podpisach na obu blogach (blox i blogspot), a także mailowo (opublikuję je za zgodą autorów).
Nie spodziewałam się, że będzie jednak tak trudno wyłonić zwycięzcę, bo historyjki były naprawdę prześmieszne i na pewno następnym razem nie pokuszę się już na rolę sędziego tylko oddam sprawy w ręce losu :)
Ale cóż, tym razem nie mogłam złamać regulaminu... Wybrałam więc anegdotki nadesłane przez ...


basiek70

bo spodobało mi się dobre serce belfrów, którzy jednak na maturze potrafią okazać trochę litości (mi też okazali :))
Gratuluję serdecznie !!!
Nagroda pocieszenia zostanie natomiast wysłana do ...




Gratuluję !!!
Zwycięzców proszę o kontakt mailowy i o podanie adresu, na który mam wysłać nagrody.
Pozdrawiam
super-teacherka@gazeta.pl

2 komentarze:

Agnieszka said...

Dziewczynkom gratuluję, a Tobie kochana dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

Caramellita said...

Anula, powodzenia w następnym konkursie, który - mam nadzieję - niedługo się pojawi.

Post a Comment

Dziękuję za każdy motywujący i inspirujący komentarz :)