Światowy Dzień Blogów i Blogerów

Podobno ...
Ja, jak zwykle z milionem zaległych rzeczy do zrobienia (o obiecanych wpisach nawet nie mówię), ledwo co przyjechana z wakacji, zorientowałam się raczej późno.
Na tyle wcześnie jednak, że uda mi się chyba jeszcze wyprodukować wpis z datą 31 sierpnia :)
Mam wiele ulubionych blogów (mimo że ostatnio naprawdę rzadko mam czas po nich brykać), więc nader trudno jest mi wybrać coś tak, by było sprawiedliwie.
Wybór będzie więc na szybko, spośród blogów, które czytam najczęściej.

1. Logopedia Praktyczna - świetny blog dziewczyn-pasjonatek, którym poprawna polszczyzna i jej artykułowanie leżą mocno na sercu :)
Ze wspaniałymi zabawami i materiałami do ściągnięcia czy wydrukowania, w wiekszości autorstwa blogerek.
Ten blog reklamuję trochę po znajomości, bo podobno powinno się polecać blogi spoza własnego kręgu tematycznego, ale jest on naprawdę inspirujący.



Inne blogi, do krórych wracam z nieukrywaną przyjemnością to:

2. Zwyczajne Pakistańskie Życie - moim zdaniem bardzo niezwyczajne, a pełne przygód, niespodzianek i nie zawsze łatwych wyborów związanych z życiem w kraju baaaardzo kulturowo różnym od Polski. Asia Kusy nie skupia się jednak na dostrzeganiu negatywów, ale (tęskniąc czasami za Polską i polskością) oswaja Pakistan, poznaje tamtejsze zwyczaje, wtapia się w krajobraz, pięknie i przejmująco to opisując.

 

3. Zwiedzanie Wyspy - ciekawe wycieczki po Anglii, pisane z zacięciem historyka i z gawędziarską nutą przewodnika. Sama zamierzam skorzystać z paru sugestii (a z jednej już nawet skorzystałam :))

 

4. Cud miłości - piękny blog; tytuł mówi sam za siebie - zajrzyjcie, poczytajcie, a przekonajcie się sami.

 

5. Kuchnia na Wyspie - Magda na Wyspie (oj, jest parę tych Magd na Wyspie :)) choć twierdzi, że blog jest tylko o gotowaniu, przemyca wiele fajnych ciekawostek o życiu w Królestwie Elżbiety II (blog jest 'młody' gdyż jest kontynuacją poprzedniego bloga, który jest już niestety niedostępny).

 

6. Wszystkie Kolory Indi - blog, do którego mam szczególny sentyment, ze względu na moją (krótką, bo krótką) podróż do Indii. Wtedy nie miałam szansy odkryć nawet jednej dziesiątej z dostępnej palety. Asiaya daje mi tę szansę :)




Polecam serdecznie


Caramellita Zaczytana

Ps. Wszystkie zdjęcia zostały skopiowane ze zlinkowanych blogów i są autorstwa wymienionych blogerów.

6 komentarze:

viki_on_line said...

Dziękuje ślicznie za ten zaszczyt. Ja jak zwykle zaskoczyłam trochę za późno. Idę obejrzeć resztę wytypowanych blogów.
Pozdrawiam :)

Caramellita said...

Viki, cała przyjemność po mojej stronie, bo dzięki Tobie dowiaduję się o różnych fajnych miejscach, a trochę jeszcze do zwiedzenia na Wyspie mam.
Ps. też się obudziłam w ostatniej chwili :)

Marek said...

Szczególnie interesujący jest blog o Miłości... brzmi zachwycająco.
A Twój blog tez jest piękny. Powinnaś go zgłaszać do konkursów.

Ja lubię stronę o światowej organizacji tworzącej pokój, jeden dziej pokoju, znajdziesz ów projekt pod nazwa "peace one day"
Powodzenia

Caramellita said...

Marku, wszystkie blogi są naprawdę warte polecenia, a ten o miłości - porusza.
Co do pokoju na całym świecie, to ... hmmmm, nie jestem przekonana, czy przy obecnych tendencjach (a i obserwując) ludzką naturę, jesteśmy w stanie osiągnąć światowy pokój.
Jedyne co mogę robić, to starać się być 'peacemaker'em' w swoim otoczeniu :))

Dzięki za miłe słowa odnośnie mojego bloga.
Startowałam raz w konkursie i wylądowałam gdzieś w okolicach ... 130-go miejsca :))))
Żeby móc startować w konkursach trzeba pisać blog regularnie, a u mnie z czasem krucho :))
A poza tym poza tym edukacja nie jest tak bardzo w modzie jak ... sensacja.

Pozdrawiam

Fashion Girl said...

Your second picture makes me very curious, so I read it on Google translate! =D. My favorite blog is :Kuchnia na Wyspie.

Kung.Tok said...

Od jakiegoś czasu natknąłem się na tematy soczewek kontaktowych. Zastanawiam się dlaczego warto je wymieniać. Ktoś pomoże w temacie?

Post a Comment

Dziękuję za każdy motywujący i inspirujący komentarz :)