Konkurs Blog Roku 2011

Z pewną nieśmiałością, trochę wbrew sobie (przyznam, że duch rywalizacji został we mnie nieco stłamszony; tak, także przez niektórych nauczycieli), postanowiłam wziąć udział w konkursie Blog Roku 2011.

Wiem, wiem ...

Obejrzałam sobie blogi poprzednich laureatów.
Profesjonalne, muszę przyznać.
Prawdziwi pasjonaci!

Jestem świadoma konkurencji, szczególnie, że zarejestrowałam bloga w kategorii z największą liczbą zgłoszeń!!!
Cóż, do kategorii 'off-topowe i absurdalne' się chyba raczej nie nadaję :-D

Hmmmm ..... na dodatek moje nieregularne zapiski nie mają nawet roku.

Po przejrzeniu parudziesięciu blogów stwierdzam jednak, że nie tylko ja jestem winna takiego 'grzechu'. Są tacy, co swój pierwszy wpis zamieścili ... 25 grudnia. He, he, he.

Zrobiłam to głównie dlatego, by się choć na chwilę wyrwać poza ramy bloxa (i bloggera :)), żeby przedstawić mój blog trochę szerszej publiczności.

Może uda mi się kogoś zainspirować do ... wysłania sms'a?

Szczegóły po 12-tym stycznia 2012


 
 Pozdrawiam

Caramellita

0 komentarze:

Post a Comment

Dziękuję za każdy motywujący i inspirujący komentarz :)